2010-06-16
 14:29:00

Sola sola och sola

Har legat och pressat i solen i nästan 2timmar och de är ganska långtråkigt men jag var smart och fixade så att datan kunde var ute så jag kunde spela musik. Så det gick ganska snabbbt iallafall, annars har det mest varit Chill med lite film tittande med brorsan i morse som alltid. Vad jag vet kommer det inte hända så mycket för mig idag förutom att jag ska gå ut och gå med farsan, eftersom mitt mål är att så småning om kunna springa tjejmilen men än så länge vågar jag inte för knäna. Men en promenad hem till farmor blir bra för det blir en bit, sen blir det fotboll restan av kvällen tror jag om det inte finns något annat på tv.

Jag måste även börja packa eftersom jag stciker till Öland på söndag efter kryssningen med släkten, så det blir runt åtta tiden. Jag vet att jag ska bada nere på öland annars vet jag inte vad jag ska ha med mig. Packar alltid för mycket så det blir över i mängder, vilket mamma störs sig lite på för när vi ska ut med husbilen ser det ut som jag ska flytta men jag använder mindre än hälften av allt.

hörse senare puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: