2010-06-22
 20:15:35

Öland - Solen och vindarnas ö

Ja nu är vi nere på öland men har ej hunnit skriva för e två dar efter nu men det gör inte så mycket för på sommaren ska man ju vara ute. Vi har idag rensat och gjort ren dammen, vilket tidigare år har varit enklet och lätt men inte i år. Det var smutsigare än vanligt och tre äckliga groder som anföll mig, iallafall enligt mig men pappa sa bara att jag larvade mig. Pappa hann även med att bada idag men jag skippade det eftersom jag duschade efter att jag varit ute och gått imorse för jag försöker komma iform till Tjejmilen men det kommer jag aldrig lyckas med.
Det är väldigt konstigt väder här på Öland, det är molnigt med blåst men på morgonen så är det klarblå himmel. Inte för att det är molnigt nu för försig för solen lyser som aldrig förr och värmen är på top, det är nästan varmare nu än var det var på eftermiddagen. Jag och Pappa har även varit på bilprovningen samt åkt till kaleguta där man slänger gräs, kvistar mm. Eftersom pappa hela dagen igår klippte gråäs och fixade buskarna så blev det lite grejer att slänga, så då kunde inte jag vara ute på hela förmiddagen eftersom jag är allergisk mot gräs. Annars är det ganska lungt här nere än så märks det inte att det är midsommar 4dar men fler och fler mäniskor börja dyka upp. På Torsdag kommer Mamma, Kiki och Felix ner. Vilket ska  bli as kul, ska vara ärlig saknar mamma lite granna faktiskt men det är väl vanligt? :)

Nej nu ni ska jag spö farmor i kortspel :P 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: