2010-06-22
 20:20:08

Helgen

I söndags var jag på en sån här 12h kryssning till Åland med hela släkten på mormors sida eftersom mormor fyllt 65år. Och jag säger bara att aldrig mer igen, det finns inget att göra och man irriterar sig på  varandra spec jag och pappa. Det är inte dirket enklet att slappna av om man har problem med landstigning som jag för kjag får panik men som tur hade jag min moster maria med mig som är precis som mig. Och jag ska tala om en grej som jag aldrig talat om på bloggen för, Jag har ADHD som jag fick diagnoserat sen ett år tillbaka och på det har jag haft en deprission. Så jag är inte konstig men jag har haft mycket att dölja under åren i mälarhöjden men det känns skönt att bara skriva det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: