2010-01-15
 17:38:10

Sjuk

Jag har varit ganska dålig på att blogga på sista tiden och det är för att jag inte orkat. Nu är det bara två dar kvar till Söndag då jag åker på klassresa till Idre men jag är fruktansvärt förkyld med en näsa som inte víll sluta rinna. Så jag har varit hemma från skolan i 3dar för at hoppas att den går över till på Söndag.
Packningen har jag inte ens börjat med men det lär väl inte blir så svårt för hoppningsvis eftersom jag redan vet vad jag ska ha med mig. Nu hoppas jag bara på fint väder, bra pist i backen och att jag ska vila upp mig inför provet som jag har på fredagen när jag kommer hem. Ikväll blir det att spanan på hockey med Farsan. Leksand möter Malmö och jag hoppas på seger men Leksand verkar vara i en svacka. Och nästa match de som är på Tisdag lär inte bli enkel den heller eftersom den är på hovet mot AIK. Jag ska strax skriva ett inlägg till och uppdatera om Leksand.

Jag håller på att leta efter Cityakuten boxen med alla 15säsongerna men jag hittar den inte alls och den vill jag verkligen ha. Men hittar ingenstans för de finns tusentals Scrubs boxar och andra boxar men ingen cityakuten som jag är helt beronde av. Aja det är bara att fortsätta leta.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: