2010-01-09
 13:48:23

Första skoldagen

Igår var det första skoldagen på vårtermin, och det märktes att man hade haft lov för de var hur segt som helst och fullfart dirket. Men vi fick inga läxor iallafall. Sen får man tänka posetivt det är bara en vecka kvar till klassresan och då missar man tre dagar i skolan vilket är ganska skönt. Sen tror jag faktiskt att vi skullle ha no prov på Fredagen när vi kom hem. På Syslöjden fick vi reda på att det var valfritt arbete så jag satt och kladdade massa idér hela lektionen sen drog jag och Kristina till skärholmen. Där jag bara köpte bra ha grejer till husbilen och hem. bland annat. en askkopp till morsan som var jävligt snygg enligt mig själv :)

kramochpyss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: