2010-02-07
 17:06:05

Snabba Cash

Ska strax äta middag men idag har jag iallafall sätt på snabba cash med Malle som nyss åkte hem. Jag tyckte filmen var väldigt bra men många av mina vänner säger att den är dålig men jag har ju inte läst boken så det är kanske därför. Imorgon börjar en ny jobbig skolvecka vilket jag verkligen inte har någon lust med. Ska åka till läkaren efter skolan imorgon annars är det bara att plugga inför no-provet på fredag. Vilket jag inte förstår något av alls typ men men. Jag och Malin satt och tittade på bilder nyss och vad tiden har gått fort, finns så jävla mycket minnen och jag saknar det as mycket.

Nyår 2006-2007
Nyår 2007-2008
nyår 2008-2009

Tänk er vad åren har gått, vi har hunnit glida i sär och blivit super bra kompisar. Malin är en tjej du absolut alltid kan lita på!!

kram


M A L I N
PUBLICERAT: 2010-02-09, 21:13:56

Usch vilka fula bilder på mig xD haha! Fan va blek man va på andra bilden -.-


Micaela
PUBLICERAT: 2010-02-13, 16:12:48

Den är inte ful!! men jag ser gravid ut på den sista!!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: