2010-02-13
 13:36:35

Slapp och OS

Idag blir det inte mycket att göra är helt jävla slut, så jag tar en heldag med pyamas och liggande i soffan och tittar på tv. För ikväll blir det OS som hade invigning natten till idag. Vi har ju chans redan i dag att ta medalj i skidskytte där vi har Helena Jonsson och Anna-Karin Olfsson-Zidek som båda är oherhört duktiga. Den som bar in den svenska fanan igår på os invignigen var en av dem bästa hockey spelare vi har haft i Sverige som troligtvis spelar sitt sista OS i år. Och det är ju Peter "Foppa" Forsberg.

Varför det inte blev något mer inlägg igår var faktiskt för att jag gick och la mig redan vid klockan tio eftersom jag var så trött och jkag somnade dirket. Vaknade gjorde jag inte förren vi elva så nu hoppas jag att jag vaknar till snart. Neeej nu orkar jag inte skriva mer..

puss och k,ram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: