2010-02-20
 10:09:38

SJUK

Då var man sjuk igen då har ont i halsen och hela kroppen men varför jag har ont i kroppen har nog med att jag fick flyga lite granna igår på idrotten då vi åkte skridskor. Det var när vi körde kedje kull och jag vet inte om Stefan snubblade eller la sig ner på isen precis innan jag skulle kulla honom men fög över honom gjorde jag. När det hände gjirde det inte ont men nu känns det i benen och blåmärkerna är riktigt fina ska jag tala om. Idag skulle jag egentligen åkt med juniorgruppen som ledare till tomtits och sedan ha övernattning i bredäng kyrkan men det blir tyvärr ej så som jag hoppades.. Men då får jag vila upp mig så jag blir frisk till på fredag nästa vecka då jag åker upp till Idre för att vila upp mig.

Snacka om att jag är avundsjuk på min pappa som ska gå på rammstein ikväll med sin jobbar kompis Dino, och jag hade gärna velat se dem. snacka om att livet är orättvist ibland!!

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: