2010-02-17
 21:30:41

Krash, Diamkaka och Efterlyst

Just nu lider jag med Anja som krashade hårt bara 100m från mål och krashen såg oherhört ont ut och det kändes nog otroligt mycket. Jag hoppas att allt är lungt med Anja och att hon kan komma tillbaka och åka andra tävlingar men just nu tror jag att Anjas OS är slut. Nu är det bara att gratta Lindsay Vonn som leder tävlingen och troligtvis vinner guld.

Sitter här och tittar på efterlyst vilket alltid är lika hemskt, just nu diskuterar de Jasmina Jasharaj som har varit försvunen i 13år. Vilket är fruktansvärt. Men iallafall och till detta tragiska program sitter jag med en varm kopp te och Daimkaka, ibland har man det riktigt lyxigt.

Nej nu har jag inte tid att blogga ska se på efterlyst, duscha och sedan sova så ni får sova så gott. Sedan får vi hoppas att allt går bra för Svenskarna som ska köra sprint finalen både damer och herrar. Sedan spelar både dam och herr hockeyn idag...

God Natt 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: