2010-12-13
 18:31:13

Svenska hjältar galan

Ikväll blir det att se svenska hjältar galan på tv och som vanligt så kommer det finnas mycket glädje men även sorg. Känslig som jag är så minns jag att förr året satt och tittade med tårana i ögonen men har bestämt att bara se första timman för sedan så blir det hollywood fruar.

Vad jag tycker är så rörande med galan är att det finns folk som  faktiskt hjälper folk när det behövs och om ännu fler skulle göra det så skulle det kännas tryggare för många på kvällar och dagar. Det dessa personer gör är helt otroligt och så modigt att det inte går att sätta ord på det. Är så grymt imponerar på mig och varje år så är det ni personer som hjälte insatser som kan rädda livet på folk i vissa fall.

Det är mitt tips till kvällen! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: