2010-12-17
 21:20:14

smärta

Precis hemkommen från astrid lindgrens barnsjukhus där jag fått reda på att ja iallafall inte bruttit armen men slagit i den ordentligt. Så det blir att gå på ipren och alvedon och vila armen så mycket som möjligt. Snacka om att det är bra sevice när sköterskan gick förbi precis när ja kom så frågade hon ifall jag vill ha en metella och sen gav hon ytwerligare värktabletter. Det som hände var att jag skulle hämta pappas bil nyklar eftersom han skulle på julbord och när jag ska gå ner så halkar jag till i trappen. För att inte slå i huvudet i trappen så använde jag min vänstra arm som nu ser helt fantastisk ut.

Just det har fått mitt körkorts tillstånd fick reda på det nyss för vi har inte tagit in posten tidigare idag så det var en glädjande nyhet. Så se upp på bilvägarna för nu ska jag ut och köra å jag har inge tålamod :P
Ska strax gå och lägga mif för det blir tidigt upp imorgon för att följa med in och se broder min simma KM och syrran måste stötta.

kram och godnatt från en flicka med grymma smärtor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: