2010-12-30
 18:56:34

Shit vilken dag

Precis hemkommen från Stan där jag träffat Emelie och det hände en hel del saker kan jag tala om, jag har bestämt för att inte skriva det här än. För att det känns mer rätt till Emelie men när hon är redo ska jag berätta en sak som aldrig hänt någonsin i mitt liv och det var riktigt obehagligt. Tur att det finns snälla poliser som kan hjälpa en kan jag bara säga. Annars tog vi det bara lungt och fikade och snackade om allt som hänt sen vi träffats sist och det var väldans mycket. Det var en riktigt mysig stund.
På Emelies blogg finns bilder från våran mys stund: http://qwerty.devote.se/ så spana in den så får ni se bilder på allt.

Självklart så hamnade vi på HM vilket kanske inte riktigt var meningen men nu blev det så eftersom Emelie behövde ny Mascara. Men då hittade jag världens finaste underkläder och eftersom det var rea med 100spän så kostade det bara 99kr. Jag har inte berättat för mamma och pappa än eftersom de brukar bli så irriterade när jag köper underkläder för det är de enda jag köper. Här får ni se på bild så kan ni ju döma själva!

Förstår ni nu varför jag inte kunde låta bli, eller slösar jag bara?!


william
PUBLICERAT: 2010-12-30, 19:30:45 | URL: http://cookieboy.blogg.se/

den är fin:D


Micaela
PUBLICERAT: 2010-12-30, 19:34:53

Tack :)


Matilda
PUBLICERAT: 2010-12-31, 21:39:32 | URL: http://twinturbot.blogg.se/

vissa saker är väldigt svårt att låta bli...men den var riktigt snygg! :)


Micaela
PUBLICERAT: 2011-01-02, 16:23:29

ja visst är det? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: