2010-12-16
 14:56:40

OPPS

Jag glömde ju skriva det viktigaste i det första inlägget jag var ju hos frissan och mamma ville överaska mig men jag satt brevid henne när hon ändrade vem av oss som skulle färga håret. Så jag har färgat håret mörkt brunn och det är samma färg som sist jag färgade det. Men det bäst av allt var hårbottens massagen man får när man tvättar ur färgen det var fruktansvärt skönt så jag kan bra tacka Praktikant Marie som praktiserar eller hon kanske tillochmed börjat jobba hos min frisörska.
Henne tänker jag gå hos när Shida går i pension nångång i framtiden!



Sen får det gärna sluta snö storma ute det är fruktansvärt vad snö det kommit under dagen fick skotta och nu märks det knappt längre. Sådant hatar jag!
Saknar sommar och sol med mycket bad, för detta kalla snöiga är inte min grej förutom på julafton för då måste det vara snö annars behöver det inte vara något!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: