2010-12-13
 16:08:58

Lucia

Natten går tunga fjätt runt gård och stuva...............

Ja idag är det ju Lucia åh för första gången i mitt liv har jag inte sätt ett enda lucia tåg live så då känns det inte lika verkligt. Fast jag skulle ju ha åkt in till eriksdal för att se på luciat där men känner ingen ork efter all diskution och förvirring som kommit de senaste dagarna. Vet inte riktigt vad jag håller på med och samma svar fick jag av
Patricia när jag träffade henne på en av 10minuters rasterna nu på eftermiddagen. Men jag tänker utforska lite i detta för jag känner mig glad och lycklig men jag lovar att jag ska vara försktig men samtidigt kan jag inte bara gå runt och vänta. Livet är ett spel och det är dags för mig att slå tärningen och gå vidare till nästa steg.

Fick även reda på något väldigt roligt som gjorde mig oherhört glad av Emelie men det är en hemlighet fortfarande men jag kommer berätta när Emelie ger min tilllåtelse. Fast hon ska veta att jag kommer stötta henne vad som en händer och sker för allt kommer ordna sig.!

Ska kika lite på tv nu :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: