2010-12-24
 18:24:49

Julmiddag

Så var årets julmiddag färdig och såklart blir man bara mätt på att se på maten men självklart var det gott, tyvärr så blir det julmat imorgon också eftersom vi ska fira med Farmor. Enligt mig räcker det med julmiddag en gång om året för det blir så himla mycket jämt och så super gott är det inte heller. De andra håller på att diska och de som inte diskar sitter och spelar kort men har ingen ork att spela kort så därav sitter jag nere vid Veronicas dator! När de är färdiga med diskandet så ska det väl bli julklapps öppning men jag har redan ¨fått min bästa julklapp så för mig spelar det ingen roll. Kan inte förneka att det är kul och öppna julklappar men man kan faktiskt lägga dessa pengar på andra saker.


puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: