2010-12-13
 17:54:56

@Johanna

Har precis snackat med världens bästa Johanna som jag inte har träffat på evigheter men det var underbart att snacka med henne igen. Det är enklet att snacka med henne plus på henne kan man alltid lita på, det är synd att hon bor så förbaskat långt bort.

Nej vi får försöka skärpa till oss och träffas oftare för det här gå jag inte med på längre. Har så många underbara minnen med Johanna från alla gånger hon varit här och jag varit där även fast en del var väldigt läskigt.
En sak som var väldigt läskigt var när jag var där för två år sen på höstlövet då vi var på en halloween fest hos en polare till henne. Senare på kvällen fick vi tjejer för oss för att vi skulle köra typ kurra gömma för vi var i en stuga som var lite mindre och låg en bit från det stora huset. Runt omkring så var det lite skogliknade.
Till sista så hade vi hittat alla förutom en och vi hittade henne igenstans till sist gick vi ut än gång till och hittade henne liggandes på marken. Först trodde vi hon skämtade men det visade sig vaara på största allvar, hon hade halkat på en sten och sedan ramlat och slagit i huvudet i en sten så hon svimmat av. Den kvällen avslutades med att hon fick åka ambulans till sjukhus men det gick bra för det kunde gått mycket värre. Det var den läskigaste halloween jag någonsin var med om..

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: