2010-12-13
 21:54:00

Jisses

"Hennes vatten har läckt" Är det inte typiskt maria montazami att säga men lite gulligt var det för att förstå måste ni sett dagens avsnitt av Svenska Hollywood Fruar. Där Maria anordnar en babyshower för sin kompis.

Ska snart gå och lägga mig men tänkte lägga in ett sista inlägg nu för vet inte om jag orkar det sen. Imorgon så är det sista mötet på Rosenlunds sjukhus vilket kommer bli lite tråkigt men sånt är livet antar jag annars har jag bara matte prov imorgon. Får göra det imorgon istället för på onsdag eftersom jag då ska åka till sjukhuset för att kolla svaret på mtt ekg som jag hade 24h. Ska jag vara ärlig så är jag självklart nervös av vad läkarna kommer säga men det är nog ingen fara, får vi hoppas iallafall.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: