2010-12-13
 20:45:38

FÖRLÅT

Förlåt Christian att du tycker att jag sviker dig om och om igen, förlåt vill verkligen inte att du ska känna så. Jag älskar dej med hela mitt hjärta och jag ska förbättra mig. Hatar att veta att jag gång på gång gör dig besviken för att jag lovar saker och sedna säga att jag inte orkar. Jag vet att jag säger att jag ska skärpa mig men jag lovar att jag gör mitt bästa!
Älskar dig brorsan! Carl Christian Viking Norberg, skulle aldrig klara mig utan dig!


älskar dig från en skamsen syster som hatar att hon sviker dig!


Torkeltanja
PUBLICERAT: 2011-02-03, 13:48:50 | URL: http://torkeltanja.blogetty.com

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: