2010-12-22
 09:52:04

2dar kvar

Nu är det bara 2dagar kvar till jul och det märks på alla sätt här hemma hos familjen Kjellberg (min morbrors familj) eftersom det idag ska köpa grann. Sedan igår kväll när de söta små barnen hade gott och lagt sig så slogs det in julklappar och jag å maria passade på att käka lite chips. Men min morbror är ju så duktig så han äter ju inte chips utan han tänker väl på figuren :P

Det var jätte roligt att träffa Klara och Tove igår och det fanns mycket att snacka om sedan vi träffats sist men det blev inte sålänge eftersom Roffe skulle hämta mig ipå Karlaplan.

Idag blir att chilla med saga och vid tre hämta Ville på fritids så han får komma hem lite tidigare än han gjorde igår. Det är väldigt mysigt här måste jag erkänna och lite skönt att få komma hemifrån.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: