2010-12-23
 10:45:57

1 dag kvar

Idag är det verkligen dan före doppare dagen och granen som köptes igår står pyntad i vardagsrummet men det är bara de grejerna barnen inte fick sätta upp. Så det gjorde jag och Maria igår kväll innan vi gick och la oss men innan dess så fick jag se till att trollungarna låg och sov. Eftersom de skulle köpa de sista julklapparna till barnen.

Just nu sitter Saga och jag å tittar på hurra för Kalle som jag själv känner igen från när jag själv var liten och saga var så snäll imorse för hon väckte inte mig. Så när jag vaknade vid halv tio satt lill ungen och spelade dator så söt det var. Så nu blir chill här hemma i orminge tills Maria och Ville kommer hem från Dagis och jobb å då blir det full fart framåt. Sedan är det jag som får åka hem ikväll men det har varit två helt fantastiska dagar här hos kusinerna med mycket saker att skratta åt. De kan säga precis vad som helst om vad som helst.!

Skricere senare om jag hinner för har massvis att göra när jag kommer hem har presenter som måste slås in till imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: