2010-04-23
 17:09:59

Tråkigt man kan ha

Har as tråkigt vet inte vad jag ska göra riktigt men jag kommer nog på nåt snart, det blir att vara hemma ikväll vet ej om Malle kanske kommer hit. Jag vet iallafall att brorsan ska sova borta i natt och sedan ska han på scouternas dag imorgon har jag för mig iallafall. Asså jag har städat mitt rum idag och det är jag grymt stolt över kan jag tala om det är inte ofta jag tar tag i grejer och ser till att få det gjort men idag lyckades jag.

Denna vecka har jag kommit in på Astrid Lingren humör för det är de ända jag tittat på. Det började med alla Saltkråkan filmerna och nu är jag inne på alla vi barn i bullerbyn som är en av min favoriter tror jag. Även Pippi är jävligt bra, jag gillar hennes  stil att leva alltså. Många tycker att det är barnsligt med att titta på barn filmer men jag tycker aldrig att man blir för gammal för Astrid Lindgren filmerna eller någon disney film. Så vi får se hur mycket film det blir i helgen men det åter står att se.

Jahop nej här kan jag inte sitta och blogga hela dagen för jag måste försöka hitta på något men inte för att jag vet vad men. Just nu på tv:n har jag på förkväll för kontrollen ligger på andra sidan rummet och där snackar de om otrohets affären mellan den fär norska bruden Tove och Jonas (Maddes fästman). Nu återstår det att se m det blir att de går varsin vägg eller går i parterapi och arbeta med det som hänt om det ens är sant men det låter tyvärr ganska sant.

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: