2010-04-21
 14:01:30

Sjuk

Jag börjar bli riktit dålig på att blogga men jag ska försöka att för bättra mig men jag lovar ingenting för att jag orkar aldrig sitta vi datan. Imorgon blir det skola eftersom det nationella provet i matte men jag är hemma idag för att vila upp mig för at orka gå dit överhuvudtaget.

Träffade Jennifer igår och var hemma hos henne pappa. vi satt och snacka om allt mellan himmel och jord och et bbehövde vi båda tv att få snacka om allt som hänt den senaste tiden. Jennifer är som en sister för mig och har alltid varit för hon har alltid funnits vid min sida även när hon själv har eller hade problem och det är de finaste egenskapen hon har. Det är den finaste vänen man kan få och jag kommer aldrig släppa henne eller såra henne för hon är min familje medlem, hon har känt mig hela mitt liv.

Denna underbara vulkan utbrottet förstör för många inklusive de i min skola som skulle ha fått sina fransmän hit denna vecka men nu verkar det som om de kanske kommer i maj. Även de  som ska till spanien och tyskland kan få problem men de vet man inte än det lär ödet få bestämma om de kommer iväg. För mig har det inte stört alls för ingen jag känner ska iväg eller ska hem just nu från utlandet men jag tycker synd om de som har köpt rese biljeter och kanske inte kommer iväg. För de lär ju redan innan tagit ledigt så de måste kännas ganska tngt.

det snöregnar typ ute och det sägas pga vulkanen så kommer det bli en kallare sommare men kommer det bli vår någonsin för det är iskallt ute och jag har ingen lust att gå ut för att åka till Stefan. Men jag ska iallafall ta mig dit för det är två timmar kvar än sålänge. Så vi får se!

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: