2010-04-26
 18:39:36

OMG palla

Sitter just nu och tittar på NCIS som har blivit ett av mina favo program, vilket jag aldrig kunde tro eftersom det inte är riktigt min smak. Dagen gick absolut inte som jag önskat jag orkade inte gå längre än fram till lunch, jag måste gör något åt det här för just nu vill jag bara ta ett sabbats år. Men vad fan ska jag göra i över 1år och hur ska jag få jobb när knappt de som är 18-19 får jobb? Nej jag hoppas att denna känslan går över snart för jag orkar inte med den längre.

Det har varit otroligt skönt väder igår ca 15grader och sol men blåsetn förstörde lite grann men inte spec mycket faktiskt. Nu hoppas jag bara att ddet fortsätter åt detta håll men jag vet inte sp vi får se om väder gudarna gör som jag ber dem.

Grattis Emma på din 18års dag!!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: