2010-04-25
 11:03:29

Nej snart är helgen slut

Vaknade tidigt imorse för att jag var kissnödrig men jag orkade inte kliva upp fören ca 2timmar senare och då var klockan runt 09.00. Malin och jag var faktiskt ute och gick igår kväll efter att jag fått sett min speedway som inte alls gjorde mig glad för de gick inte super bra precis. Men huvudsaken är att jag och malin har fått prata ut om det som behövdes pratas ut om, vilket alltid är lika jobbigt eftersom malin tänker precis tvärtemot hur jag tänker. Men det är väl bra antar jag för man lär sig så jävla mycket av varandra. Satte precis på Marry Poppins eftersom jag inte orkar göra så mycket men jag måste iallafall byta om sen för Farmor kommer tydligen hit för att göra sin derkrlmation eller hur det nu stavas. Sen ska hon äta här och det blir köttfärslimpa, som är as gott iallafall när pappa lagar den.

Skriver senare kanske



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: