2010-04-10
 14:35:36

Lördag

På måndag börjar skolan igen så jag satte mig ner och skrev rent Christians två texter om irriterade mig när det inte ville som jag ville. Men nu är dem färdiga och jag tror jag ska hoppa in i duschen för att slappna av för det behöver jag. Jag är fortfarande grymt besviken på Leksand efter matchen mot Växjö, vilka idoioter dem är ibland! Men men jag orkar inte tänka på det för nu ser jag fram emot speedway säsongen som börjar snart.

Igår satt jag hemma och mös med mamma och pappa, vi såg på film  om en flygkapning jag tror den hette Delta nånting fett läskig iallafall. Men riktigt bra! Annars var det mest lungt igår inga bygg gubbar som lät men ändå fick jag inte sova för Christian väckte mig för att han inte ville äta frukost själv vid tio tiden så steg jag upp. snäll som jag är. Sedan åkte jag och pappa och handlade grejer som jag behövde för att laga mat till dem igår som blev wokat, men jag fick först hänga med och lämna lite grejer till kunder som han behövde lämna. Sen snackade mamma med Anne-Lie som ska med när vi ska ut och parta på båten till åland om inte hoin kunde ta med sig sin brors dotter som är ett år äldre än mig. Så det blev så. Vilket ska bli kul har aldrig träffat Nathalie som jag har för mig att hon heter.

Dino och hans brud Anja tror jag hon heter kommer hit imorgon för att hjälpa pappa byta däck på husbilen, vilket ska bli as kul har inte träffat Anja. Och Dino är ju as rolig så de ska äta här också men det kanske blir en del engelska eftersom anja kommer ifrån Ryssland men hon har gått svenska kurs hela hösten.

Och ikväll kommer Malin hit eller om jag går dit efter hennes basket match hon har idag, hoppas hon vinner. Vilket ska bli as kul.

Nej ska hjälpa farsan och dem att fixa i ordning där nere.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: