2010-04-07
 19:09:41

Inte hunnit

Jag har inte hunnit blogg eftersom jag igår spenderade en heldag i skärholmen med Kristina och shoppade. Som vanligt var det Kristina som köpte det som behövdes medans jag köpte underkläder som jag alltid gör. Sen sov hon hos mig så då blev det inte att jag bloggade men jag bloggar ju nu, bättre sent än aldrig. Kristina gick inte förren vid klockan fyra när jag skulle åka på möte för vi orkade oss inte ta oss upp ifrån soffan för vi var så jävla trötta. Vi satt och titta på film till ett tiden sedan så har ju vi dessa fönster gubbarna här och de borrade i christians rum och när de gjorde det kändes det som de var på väg genom huvudet på mig. Så självklart kunde jag inte sova längre så jag väckte Kristina och gick och la mig skavfötters med henne i soffan som blev trång som fan för hon är så lång. Sen slutade det med att jag satte på tv:n, så till frukost åt vi godis och chips för ingen av oss orkade resa på oss. Så det blir nog ganska tidigt idag men jag ska nog se på en film efter efterlys men det får vi se det  behöver jag inte bestäma just nu.

Imorgon kommer det bli chill, en lugn hemma kväll för på fredag kommer Malin till sin farsa och då måste jag vara pigg så jag orkar umgås med hennne också. Känns som jag alltid är trött och snart är lovet över och jag tröttare än någonsin. Ska plugga lite no också för jag är så duktig enligt mig men det är ju för att jag inte har gjort no provet än så jag ska försöka sätta mig och ta tag i det men det lär ju inte hända men man kan ju alltid hoppas.

Här är min vackra underkläder jag köpte och mamma bara suckade åt mig när hon så dem men mitt liv så.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: