2010-04-24
 17:38:45

Hungrig och Trött

Sitter och väntar på att våra gäster ska komma så jag får mat snart eftersom jag är så jävla hungrig, har inte ätit sen imorse. Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge eller vad det nu heter, minns inte riktigt är inte så bra på ord språk. På tv:n går just nu sm finalen i hockey mellan DIF - HV71 där det står lika än så länge de är ju 20min kvar och då kan vad som helst hända. Ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte speciellt mycket vilket lag som vinner men det är det enda som går att titta på just nu.

Malin kommer hit när hon käkat, först tänkte jag att hon kunde äta här men det ville inte hennes pappa som ville ha henne för sig själv ett tag till och det kan han få. Så vi ska se SPEEDWAY som alla cool gillar att se på, eller kanske inte riktigt men det är riktigt roligt kan jag tala om och sen händer det lite. Så vi måste heja på våra svenska killar. Efter det kanske det blir några filmer kanske så slutar det med att hon sover över vem vet när jag och Malin kommer igång.

vi hörs pussovhkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: