2010-04-02
 21:08:19

Farmor is here!

Just nu sitter vi alla uppe i vardags rummet och väntar på äggtody som pappa ska fixa om ett slag, men mätt var jag redan innan jag började äta. För farmor hade bakat ´sin goda tårta som vi kallar diamtårta och den är så jävla mättande så man dör. Men räkorna gick i som allt annat även fast det kändes som magen håller på att sprika. Och jag fick ett påskägg av min älskade farmor, det är nånting jag aldrig kommer växa ifrån. Tror jag!

Imorgan ska vi till min andra släkt och vi hoppas att jag inte dör av trött het för jag redan trött så jag håller på att dö. Nej nu ska jag vara trevlig.

kramochpuss

ps.
    Leksand vann i förlägningen mot Rögle! Yippie!!!
                                                                          ds



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: