2009-09-10
 22:12:11

Ko-ögon och Piteå gäster

Ko-ögon fick vi idag dissekera på No:n det var as äckligt fy fan säger jag bara, det stank skit i hela klassrumet. Det var en ganska lungdag förutom att jag glömde mitt SL-kort hemma så det var bara att gå och köpa en sådan där en gångs grej. Igår kväll fick jag reda på att vi skulle få gäster till kvällen idag. Men det blev roligare än jag trodde det skulle bli. Det var pappas bekant Lena som kom ner hit med sin 19-åriga Dotter Frida och sist jag träffade dem var 2006. det var as kul att träffa dem. Imorgon lär jag ej hinna med och blogga och kanske ej i helgen eller. För imorgon efter skolan så drar vi ut med husbilen, för vi ska träffa några från Dalarna, de heter Carina och Roger sedan är Carinas två söner med. Sedan på Söndag så ska 'Christian simma seriesim i Upplands Väsby. Så det blir hela Söndags kvällen där.

Nej nu ska jag titta på Sporten och sedan blir det sängen för jag är så jävla trött, på de senaste dagarna har jag varit grymt seg men när jag går och lägger mig så är jag hur pigg som helst. Det är sjukt.

kram <3

Ps.
    Jag vill Gratta min barnvakt som jag hade när jag var liten Ida Malmborg som nu heter Ida Olander eftersom
    hon i Lördags 5sep09 gifte sig med Hans-Kristian "Hansa" Olander. önskar er all lycka till.
                                                                                                                                     Ds.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: