2009-09-06
 18:07:03

6sep09

Det var ett tag sen jag bloggade men jag har haft ganska fullt upp och har ej inte riktigt orkat att blogga. Nu har jag hunnit börja skolan igen och det är lika tråkigt, vi har haft skolfoto och Spex. Spexet blev inte så bra enligt mig. Blommor och bin ? hallå? Men Men det blev halvbra efteråt.

Idag har jag varit helt död efter gårdagen då jag hade 27gäster här, för jag komfimerade mig igår så de som var här var:

Anders
Sofia
Jennifer - Christian
Annika - Janne
Amanda
Astrid
Kristina
Kikki - Jerker
Felix
Mormor
Farmor
Veronika
Monica - Poul
Anna
Roffe - Maria
ville
Saga
Barbro (anders mamma)
Hasse - Karin
Harald
Erik

De sista som gick var Planeskogs som gick vid ett tiden efter att vi avslutat med att äta middag, eftersom vi åt lunch så tidigt. Jag hade grymt trevligt igår och fick massa fina grej som:

Present kort på gina trico för 500kr
2st presentkort på Guldfynd för 200var
600kr
massvis med vackra örhängen
blommor
halsband
två snygga tröjor av pappa och mamma
plus halv data.

nu orkar jag ej skriva mer men ska försöka för bättra mig att skriva i bloggen så fort och så mycket jag hinner. men tills vidare ta hand om varandra <3

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: