2009-10-08
 17:42:08

Tandläkaren

skulle ha skrivit igår men mitt internet cpade så det gick inte men det betyder ju bara att jag får blogga idag. Kom nyss hem från tandläkaren där jag dragit ut en tand. Och det är bara en av fyra så tre kvar. Yippi.. not. Men det måste göras annars får jag aldrig tandställningen. Imorgon är det sista dagen i skolan på typ 3veckor och det är helt underbart så då kan man vila och ta det lungt. För att praoa är inte så jobbigt även fast jag ska praoa på dagis med 1-2åringen och andra veckan i en kiosk.

MA-provet idag gick så där jag hann inte ens färdigt med b-delen, det är alldels för lite tid, plus att jag hatar matte mer än allt på hela jorden men det är bara göra sitt bäst eller?

micaela



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: