2009-10-06
 16:16:31

Skolkläder, idoter och slapp

Ska strax beställa skolkläder (skoltröja och byxor) men tänkte vänta tills mamma kom hem så hon kan säga vilken storlek jag borde ha på byxorna. De är mitt största problem eftersom jag har så korta ben. Så här ser de ut dåra:

Så det ska man ju ha och jag lär ju kunna ha dem ett tag.

Men iallafall så har skoldagen varit snabb på son hade vi gymnsaium snack´vilket gör att jag har börjat fundera ordentligt vad jag ska satsa på. För ärligt talat så har jag ingen aning men jag funderar på Dövtolk,Elektriker elr Pyskolog. Men jag har ingen aning det är ganska svårt och jag tror inte bara det är jag som tycker det. På vägen hem idag på bussen så var det några IDIOTER  som först tog tid när de skulle kliva på bussen men när de gick av stationen efter kanske 300m bort så springer en av dem ut mitt framför bussen som måste tvärnita. Och en äldre dam som klivit på bussen precis ramlar handlöst ner i marken. Asså de kunde ju gått värre för damen men vad fan tänker man på om man springer framför bussen. Hade jag varit busschafören kan jag ju tala om att den jäveln skulle åka på stryk. Stackars den gamla damen<3

Nu blir det att ta det lungt och sedan måste jag nog ta och plugga lite MA eftersom vi ska prov på torsdag men sen har jag ju imorgon på mig också. Och imorgon blir det inga lektioner för vi ska in till moderna muséét med 9a och9b. Kristina och jag såg till att hon skulle åka med oss. Fast jag vill inte gå på muséeum det är så jävla långsamt men jag har iallafall sovmorgon till 09,00 och slutar tidigare än vad jag brukar.

höres

micaela



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: