2009-10-25
 12:53:11

Prao på dagis

v42 första prao veckan praoade jag på Kikkis jobb alltså på dagis och det var underbart kul, jag fick tyvärr ej prao på hennes avdelning pga inskolning så första dagen var jag på en avdelnig med barn som var mellan 2-3år och de som jobbade där var bla Irre (Irene). De var så jävla gulliga alltså, men busiga skulle ha kunnat ta med alla ungar hem så söta var dem. Dagen därpå så hade Kikkis avdelning två sjuka så då fick jag hjälpa dem och där var jag restan av veckan och de barnen var ´mellan 1-2år. Så söta alltså. Jag tror att jag till och med minns namnen än: Ville,Oliver,Elvira,Edward,Linnea,Nea,Villgot,Maximillian de var de namnen jah minns just nu men de var alla väldigt söta och självklart så fanns ju Charmtroll på dagis också. Iblandat mina två ögon stenar som blev Ville och Elvira. Men alla var söta. Och jag hade super kul där och bra sällskap med Kikki varje morgon på väg dit och varje dag därifrån.

När fredagen kom så blev det jätte jobbigt när jah skaulle gå saknar dem så, jag fatter inte hur men jahg gör det som fan.

kram och puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: