2009-10-03
 21:52:16

Körslaget

Sitter just nu och tittar på Körslaget, det är riktigt kul att se för man får höra så många som sjunger så fint, just nu är min favorit:
Roger Pontare.
Det är kul att se när de väljer vilka som ska vara med och de som är yngst är ju med i Amy Dimonds kör och det är ju också ganska gulligt alltså. Även Caroline af Ugglas kör var ganska rolig  för hon tror att alla kan sjunga och de ger ju många självförtronde. Det är ganska kul...

Detta är mitt sista inlägg för kvällen, ska lägga mig i soffan strax och se på film sedan ska jag gå och lägga mig. För imorgon ska jag med in till eriksdalsbadet och se Christian simma i seriesim. Så jag ska heja på som fan för de måste ju vinna. Och vi ska vara där inne vid 10 eller 11 kommer ej ihåg just nu.

Denna helg så sover ju min kusse här eftersom henne föräldrar är iväg så idag när min brorsa var iväg på Scoutgrej så fick jag sysselsätta henne. Så vi spelade på Blip och massa sådana saker. Sedan var vi på Västertirps marknad. Sedan åkte vi till Kungens kurva för pappa tyckte Anna hade dåliga skor så vi köpte ett par skor till henne i födelsdags present som hon få lite förtidigt. Och när vi var där så gick jag och mamma in på Kvantum och där stog Rami Shaaban(bajens målvakt) och kollad HotDogs. Fan vad coolt det var. Han var längre än jag trodde han var.

Pappa har även rensat i garaget och massa andra ställen och vi hittade massa gamla foton från pappas och mammas ungdomstid. Vilka Fester,Reser och kompisar. Och mamma såg defentivt inte ut som hon gör idag, självklart är hon söt nu med. Men vilken Pingla förstår verkligen varför pappa föll för henne. För hon såg riktigt bra ut. Det var även bilder från tiden pappa låg i lumpen, vilket var lite kul.

Nej nu pallar jag ej skriva mer!!

mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: