2009-05-21
 14:11:10

Trött

Jag är grymt trött och har fett ont, farsan snackar om att åka till läkare om det gör ont imorgon också men han har iallafall varit så gullig så att han har hämnat kryckor så dår är kvällen idag inte förstörd. Just nu så överröstar pappa mej med sin ´musik på radion och Christian sitter i mitt rum och tittar på barnkanlen. Hahha det är ganska najs :P det är typ rävar och maskar som pratar vet ej vad det heter men jag har för mej att jag såg på det här när jag var liten.  Imorgon kväll så drar vi ut med husbilen till Nacka med Rasmus och hans familj. Christían ska ju tävla där så vi åker dit med husbilen så att man slipper gå upp så tidigt på morgonen för insimmet börjar 8 tror jag, Sedan på Lördagen så drar vi till mammas och pappas favoställe där man står jätte nära vattnet med husbilen.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: