2009-05-13
 21:12:47

Tillbaka på halvtid

Nu ska jag sakta komma tillbax och blogga efter att tagit tag i mitt liv men jag ska iallafall skriva halv mycket. näst förra gången jag skrev var jag i örebro där jag träffade Rasmus och Alex familjer, vilket var ganska kul. Vi åt hummer , såg på hundtricket, badade i äventyrsbadet (även fast jag ej åkte så mycket.) Vi tittade på världens sämsta pogram som heter Robinsson. Jag tycker det är pinsamt, när man åker till en ö och speciellt om man ska vara med i ett pogram så ska man ej tro att man kommit till en vacker Ö. De har gnällt (visa iallafall) otroligt mycket. Det förstör ju. Iallafall och efter den ganska jobbiga och smärt fulla helgen kom jag hem gråtande och träffade Issa som alltid finns där som ett stöd och man alltis kan luta på. Vi var även och såg på Speedway förra veckan på torsdagen. Getingarna mot kommer ej ihåg men jag minns att Andreas Messing vurpade och jag vet ej men vi har hamnat på det ställe som de som känner förarna sitter vet ej riktigt hur de hamnade där jag har alltid suttit där så länge som jag har tittat på speedway vilket iår är tredje säsongen som jag följer. Synd bara att bajen åkte ner i allsvenskan så man kunde se Dackarna som jag hejar på inte kan komma till stockholm men det glädjer mej att Getingarna är på väg tillbax iallafall. I måndags och tisdags var jag hemma från skolan eftersom jag hade världens magvärk så jag trodde jag skulle döö men jag gick idag och då åkte vi till skansen där vi mötte upp en gammal kärring som berättade om hur tonåringar hade på 1800-talet. Men jag kan ju ej säga att vi var ensama där precis för Friends hade fixat någonting som de var hundratals klasser där som höll på med massa andra saker. I helgen sov jag hos mormor eftersom jag ej ville följa med Morsan och farsan med husbilen, och de var utre och åkte för att christian skulle på läger i Nyköping, Imorgon är jag ledig för att jag ska på ett 3timmar långt läkare besök så då sa Maria (lärare) att jag ej behövde komma till skolan. Efter det så blir det att åka till frisören sedan blir det speedway derby mellan Bajen - Getingarna. Nu har jag ej tid och skriva längre.

Pussochkram


Anonym
PUBLICERAT: 2009-05-13, 22:21:08

kan du snälla sluta skriva EJ i dina texter, du skriver de säker 24734953495 gånger i varje inlägg -.-


Micaela
PUBLICERAT: 2009-05-14, 17:04:30

Om du ej tycker om att jag skriver ej så sluta läsa min blogg för att jag skriver för att jag tycker det är kul. Men jag kan försöka :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: