2009-05-30
 16:46:39

Öland

nu är jag på Öland, jag kom fram igår vid ungefär 23 och då åt vi räkor det var fett najs, sedan satt vi och snacka om bilresan och sådant, Sedan skulle jag gå till toaletten för att borsta tänderna och gissa vad som händer?
När jag tänder lampan precis utanför toaletten och sedan öppnar toalettdörren så flyger ett 20-tal Nattfjärilar rakt emot mej, det var fett äckligt. så jag sprang utsedan döda de mamma ett 30-tal och pappa också och jag tio kanske. Då berättar Farmro att hon ställt in blommer under vintern inne i huset.

Imorse vaknade jag vid tjugo i tio och då hade morsan och farsan ej vaknat än men farmor var vaken, sedan närvi ätit frukost och jag bytt om så började jag fixa ordning allt inne i huset med farmor. Vi satte igång telefonen, Tog upp fotoram med digtal grej som blädrar, sedan fixade jag farmors hörsel dyna så hon kan se på tv utan att ha super högt på, sedan så dammsög jag hela huset, vädrade saker, plockade fram farmors skor och kläder, la ut alla tom kartonger och väskor i friggeboden och sist men inte minst fixade jag Fågelbadet. Sedan var jag och farsan nere och handlade mat och nu har jag så ont i ryggen så det finns ej några ord. Juste jag plockade upp kaffe och te och ställde undan och klättrade på stegar.

Imorgon åker vi hem vid klockan tre så imorgon blir det att göra massa saker också, hoppas att det ej blir allt för jobbigt.

Vi ska fira morsdag ikväll med Oxfilé och färsk potatis sedan blir det GP- Speedway med:
Antonio Lindbäck
Fredrik Lindgren
Andreas Jonsson

Och jag hoppas att det går bra för alla tre :) <3

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: