2009-05-16
 15:02:13

Lördag

Kom nyss hem från skärholmen där jag och mamma var och letade efter skolavslutnings klänning och jag köpte två för jag och mamma var oensa om vilken som var snygga så vi köpte båda så får vi väl se vad andra tycker, här är de två klänningarna:
Mammas favorit. Val 1
Min favorit. Val 2

Igår så blev det lungt först tänkte jag haka på Jonnah att åka in till rixfm festivalen men eftersom jag inte mår så suvränt just nu pga. All dessa pollen som förstör. Så det blev lungt med först, så ska det låta, de sista 30min utav  Talang och sedan blev det filmen bad boys. Som var as bra. Idag som sakt så var jag och shoppade, förutom klänningarna så köpte jag en BH . Och nu är det bara att vänta till Christian och farsan kommer hem eftersom Christian tävlar i neptuniaden inne på eriksdahlsbadet och imorgon ska han också göra det så jag hänger säkert med imorgon.

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: