2009-05-09
 16:56:18

Fan vad Roligt

Jag har fortfarande bloggpause men jag måste berätta världens roligaste grej som hände på matten igår (fredag). Jag och Jonnah satt på matte lektionnen och jag som vanligt inte kunde koncentrera mej på och antagligen inte Jonnah heller. Så vi rotade i hennes väska och hittade en såndär prova på tvättmedel grej i plast. Och då säger blondinen, Undra vad som händer om man trycker där och så trycker hon och den exploderar. Ut den kommer ett vit äckligt kladdigt medel över hela henne och hela hennes bänk och jag höll på dö av skratt. Och när hon springer ut ur klassrummet ner längs korridoren till toan så skriker hon. " titta mikkan det ser ut som sperma." det var det roligaste jag någonsin varit med om på en matte lektion..

Just nu är jag hemma hos min kusse plus att jag sover hos min mormor hela helgen. Skriver snart i bloggen igen när jag orkar igen :P<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: