2009-05-28
 18:59:01

28maj09

Idag är det två månader till min födelsedag och i dag var jag ledig för att jag skulle göra en sak, så i morse gick jag upp klockan nio för att mamma ringde och väckte mej. Sedan gick jag åt frukost, duschade och sedan satte jag mej och titta på film sedan var det dags att åka till Östermalms torg där vi va mamma,pappa och jag till halv fyra då åkte vi hem , jag och mamma sjusade pappa till farmor och sedan åkte jag och mamma och handlade. Vårrullar till mig och henne och Blodpudding till Pappa och christian. Så till middag blev det iidag vårrullar med ris. Och nu spö regnar det ute annars skulle jag hängt med på speedway. Men brorsan och Farsan åkte ändå får se om de kommer hem. Men nu ska jag gör andra saker. Hörs

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: