2009-05-27
 18:25:34

27Maj 09

Förlåt att jag ej har skrivit på länge men jag har haft ganska mycket att göra.

Fredagen: drog vi ut med husbilen till Nacka Strand och satt vi vattnet, sedan åkte vi till simhallen där christian skulle tävla i dagen efter. Så det hände allt för mycket.

Lördag: Så satt jah i simhallen redan 7:30 och insimmet började 08,00 och tävligen 09,00. På förmiddagen så tog Martin Brons medalj men jag minns ej på vilken distans tyvärr. Sedan så tog Christian två fjärde platser. Sedan när förmiddagen var färdig så grillade vi ute på parkerinegn med Ida,Tim,Malin och sedan kom Rasmus, Ann-sofie och Thomas.Sedan blev det eftermiddags pass. Och Christian börjar med 50m Fjäril och så jävla snyggt det var han kom etta och en guldmedalj är så jävla stolt.!! Sedan körde han 100crawl och där fick han brons och det är också grymt bra och sedan på lagkappen som han,Niclas Eriksson,Adel Araya och Killian Walsh körde fick de silver vilket var grymt. synd bara att så många polisen simmare blev diskade för ingenting, det visa att skuru har problem med polisen för de kan ej döma rättvist, de hade visa simmare som höll å att drukna och ändå så blev de ej diskade! Fel? a i deras huvuden.!!!
Efter tävlingen så åkte min familj och Rasmus till Oxdjupet (mammas och pappas favorit ställe att stå med husbilen) där går färjarne (finlands färjerna) Måste erkäna att det är lite coolt. Vi åt ej förren typ 21.00.  Sedan fiskade pappa,Rasmus, Christian och Thomas medans jag satt och tittade på med ett ont vad.

Söndagen: så hade jag så ont att jag var jätte idiotisk pallar ej skriva om denna dag.!

Måndag: Då var jag på Ultraljud och de sa att de ej hittade en stor grej i vaden och det. Plus att jag hade No- Prov.

Tisdag: Var jag på konsert ich sedan hände inget :) <3

Onsdag : orkar ej skriva om <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: