2009-05-22
 15:19:56

22maj09

sitter just nu och käkar mariekex, och hoppas att mamma och pappa ej kommer märka något, iallafall igår efter jag slutade skriva kom Rasmus, Ann-Sofie och Thomas hit och åt middag. Sedan stack vi till speedwayen när Antonio och hans solkatterna vann stort, jag köpte en ny antonio Lindbäck kepa och så fick jag se han son Valentino som är precis lika söt som han ser ut på fotorna på hans mors blogg: http://speedwayfru.blogg.se  spana in. de ska gifta sej i augusti har jag för mig att det var. Iallafall strunt samma. Men efter matchen åkte jag gem för jag hade så jävla ont. Så jag gick och la mej. Och nu sitter jag ensam hemma och när pappa och de kommer hem så åker vi till Nacka strand. Christian ska ju tävla imorgon bitti. Jag var även hos läkaren idag hon sa att det var något med musklen men jag vet ej när jag får börja träna igen men typ 3veckor, det beror på hur snabbt det går. ska undersöka med ultraljud på Måndag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: