2009-05-21
 11:11:38

21maj09

Förlåt att jag ej skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp.

Måndag: Då skulle jag träffa Kattis så då gjorde jag och hon va med två som jag ej kommer ihåg namnet på och killen som hängde med henne, kände Cesar så då träffade vi honom också. Sedan åkte vi till T-centralen där kom det 3tjejer som jag inte heller kommer iihåg vad det heter som kände Kattis tjej kompis. sedan skulle de åka till Zinken men jag pallade ej hänga med så jag åkte hem. Sedan blev det att  hänka till scouterna eftersom det är mina sista dagar som scout ledare där. sedan på kvällen fick jag reda på att det skulle komma massa mäniskor hit under helgen.

Tisdags: då var det 9:ornas kabaré den var ganska najs, fattade i visa lägen ej sammanbanden men det funkade, efter det så skulle jag åkt och träna knät men min tränare var på möte så det blev inget så jag åkte hem och gjorde läxor och pluggade inför ma-provet jag ej hade gjort. Sedan på kvällen åkte jag och handlade med mamma och pappa men först åkte vi och lämnade Christian hon Tim och Ida för han skulle ut och jogga och nu vill ida att jag också ska börja jogga med dem. 3km fett jobbigt. Sedan så somnade jag när jag kom hem var så jävla slut.

Onsdag: Då först på morgonen så gjorde jag prata prov med Niki på engelskan där jag fick VG och det ör jag halvnöjd med. Sedan hade jag MA-prov där det inte alls gick lika bra men det vet jag ju ej än. Sedan såg jag till så att jag ska få åka till gillingebannan med 8D eftersom när min klass åker är jag ledig pga en läkarundersökning, Efter skolan igår så drog jag in till träningen och där fick jag värdlens chock efter 40mins tränning. Jag skulle köra max 50m Fjäril och jag sköt ut och gjorde 10kickar under vattnet och sedan i första fjärils armtagen så slår en smärta till i min vad. Och jag trodde jag skulle drukna för det gjorde så jävla ont och jag kunde ej röra benet. så jag fick simma med en arm till linerna och sedan dra mej i den in till kanten gråtande och skakande där Sasha fick dra upp mej ur bassängen. Och hon sa att det var kramp med det tror ej jag för jag har jävligt ont idag med.

Imorse när jag vaknade fick pappa hjälpa mej upp ur sängen det var ganska jobbigt och jag kanppt stå på benet så jag tror att musklen har dragit eller vad det nu heter. Och jag som ska gå på speedway ikväll så jag hoppas pappa kan skaffa fram kryckor annars får jag nog stanna hemma. men nu ska jag gå och duscha men vi hörs senare kanske..

puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: