2009-03-12
 19:59:48

Torsdag

Idag har jag gått i skolan hela dan och det gick ju ganska bra faktiskt, bättre än jag trott även fast det var lite jobbigt men men. Den jobbigats lektionen va Bilden, jag hatar bild så jävla mycket men jag överlevde fast hon var fett sur på mig jag har ej varit på bild lektionen på 5veckor. Efter bilden som var min sista lektion åkte jag till Simningen och jag måste erkänna jag har noll kondis, men Sasha sa till mig att jag jhar tekniken men jag måste våga satsa lite mer om jag  ska få upp kondisen dit jag vill. Mitt mål är ju att slå Amanda och efter det Karim men vi får se hur det blir. Just nu ligger jag långt efter de som är bättre än vad jag är. Men det finns en tjej som ungefär har samma kondis, det känns skönt.. Men nu ska jag slänga mig i soffan efter all hård träning idag ,,,


Puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: