2009-03-05
 21:01:35

Skolan och träning

På No:n så diskerade vi Grishjärta och det var ap äckligt jag säger bara en sak håller bort från det, jag rörde hjärtat och det var inte alls trevligt. Sedan tog jag massa Läxor när jag ändå var i skolan eftersom jag ej varit i skolan på ett tag, men det gick ju bra för de hade inte gjort så mycket. Jag simmade även idag och vi körde kondtion och det var asjobbigt och Sasha satt bara och asgarvade, elak tränare är vad hon är men men. Sedan har det inte hänt så mycket mer idag mer än att jag funderar på att gå och lägga mig strax för att orka gå hela dagen i skolan imorgon men det märker vi väl men jag ska försöka och klarar jag det så är det bra annars är det bara och åka hem..

Igår fick jag en alergisk reaktion på mina ben efter att jag smörjde benen  med nån salva men det slutade med att jag fick korviga ben och då menar jag röda korviga märken över hela benen och det sved och kliade fyfan. vad hemskt det var. Just nu sitter jag och håller på med den bärbara för där kommer jag in på bloggen och det men även min egen dator i mitt rum är på där jag sitter och lyssnar på musik.

Imorgon ska jag äta middag hemma hos farmor med Familjen vi ska fira pappa som fyller 46år på Söndag 8 mars och på söndag tror jag släkten kommer och då ska vi fira pappa och Roffe som fyller år nästa vecka tror jag. Men det ska bli trevligt men lite jobbigt för det betyder att jag måste städa mitt rum, eftersom jag har en liten kusin med ADHD som gillar att slå sönder saker. Men det ska ändå bli ganska trevligt att träffa alla för det är ej så ofta.

Det var allt jag ska skriva skriver snart igen puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: