2009-03-30
 14:22:49

Ska strax dra från praon

Oj vad jag fick tråkigt helt plötsligt, snackade nyss med Sara i tele och det var ju kul men vi snackade ju inte spec länge. Imorgon är det min sista dág som prao på mäklarringen och det har varit roligt här, även fast jag ej gjort så mycket men jag har sorterat bland deras gamla saker (akter) och det var ju najs för de hade väldigt många av dem. Jag satt nyss och tittade på mina händer och de är typ as torra och såriga, jag måste göra nåt åt det och det snart. men ett tag till kan det vänta.

Kan ej bestäma om jag ska gå till M-höjden och ta tunnelbannan där ifrån elr om jag ska ta T-banan från Liljeholmen, men jag ska iallafall gå om 12min här ifrån eftersom jag ska till skärholmen.

Ikväll spelar Leksand hockey mot Växjö och jag hoppas att Leksand vinner men då måste de köra på allt för Växjö är inget dåligt lag men det är ej Leksand heller och man vet aldrig hur en match ska se ut.

Men jag längtar till den 9April då jag ska gå och se Leksand här nere i sthlm när de möter Södertälje, jag skulle gått och sett AiK matchen men Janne (pappas förra komanjon) fick ej tag i biljetter så det blev inget av den matchen, tyvärr.
JUag skulle göra allt för att se Leksand oftare men den turen har man ej. I sthlm kan du gå och se på DIF elr AIK och jag hejar ej på de lagen så då kan jag lika gärna stå över. (man kan ju försig se på SSK här också)

Pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: