2009-03-24
 12:50:25

Sara?!

Nu har jag försökt sen imorse att få tag i Sara men jag får inte tag i henne, skulle fråga om vi skulle hitta på nåt efter prao idag men kanske ska hitta på nåt annat. Skulle träffat henne igår men viåkte åt varsit håll. Jag vet ej vad jag vill ha till lunch så jag har ej ätit längre och niki och jag har ej lunch samtidigt. Det är synd annars kunde jag ätit ihop med henne men det blir väl att jag äter när jag går härifrån vi två tiden om 1h 25min.

Jag vill ha sol 25grader varmt och en solstol så att jag kan bli brun e så jävla blek och dessutom så fryser jag, det är iskallt på deras kontor och då driver jag inte typ. Jag fryser om mina händer. I helgen som kommer vet jag ej vad jag ska gör men jag har en känsla som säger att det är nåt speciellt men det vet jag ej :s jobbigt alltså.

Svullnaden i halsen har börjat gå ner men jag har fortfarande den där obekväma hostan kvar så jag kan knappt andas, samt att mitt illamånde är kvar. Morsan tror att det kan ha med P-pillerna att göra. för jag har bytt p-piller tabletter till andra och jag började måilla när jag fick dem. Men vi får väl se om jag mår illa nästa vecka så tänker jag byta tillbaka. Sen ¨åste jag till läkarn och ta en spruta i veckan men bara om jag är frisk nog.

Imorgon blir det att träffa Malle för vi ska gå till kyrkan och se på nån teater om mobbing på kvällen och innan det så är det gudtjänst. (ska ju komfimera mej) Sedan måste träna upp mej tills det jag ska springa tjejmilen i höst, det är ju 1mil liksom och sedan vill jag ju satsa på simningen lite mer igen tror jag. Jag  ångrar mej att jag slutade simma när jag nu kunde ha tränat på elitnivå. Det är nåt jag kommer få ångra i hela mitt liv troligtvis. Men men sånt är livet, Brorsan skapar framgång medans alla skador förstör min.
skador:
Axel ont efter sprickan i höstas.
Knäna efter att sprungt idiotiskt
Ryggen där jag har en stressfraktur.
+ min skadade vrister från när jag skelade med ögonen då jag vrickade fötterna.
För när du vrickat foten ska du inte ställa dej upp och gå och inte bryr dej mer om det som jag gör utan du ska inte stödja på foten lika mycket och linda in foten med en gasbinda så snabbt som möjligt. Detta har förstört för mig grymt mycket och just nu är det alla min sjukdomar som kommer efter varandra. Förkylningar,halsfluss och körtelfeber.

kramochpuss

ps.
   skriver mer snart
                                ds



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: