2009-03-30
 11:38:15

Promenad

har varit och delat ut reklam lappar nu och det gick fort faktiskt men det var ganska tråkigt och nu försöker jag få värme i händerna nu. om de inte ger mej mer jobb snart men det är ganska slappt och skönt jobb men inget som jag skulle kunna tänka jobba på faktiskt. men helt okej faktiskt. Jag vet ej hur länge jag ska vara här idag men det är ett tag kvar  och klockan 11,33 . Jag är helt slut i huvudet men det funkar inte så bra jag fick en karta och jag och kartor vi går ej ihop men efter ett tag försyod jag mej på kartan men det tog ett tag. Om Ni hade sett mej gå där skulle ni dö av skratt alltså jag såg säkert inte klock ut. Det kom en tant fram och frågade om jag var vilse och om hon skulle ringa mina föräldrar. Och jag dööör jag vill hem och sova, bara krypa ner under täcket och sova en elr två timmar sedan är man mäniska igen troligtvis. elr förhoppningsvis.

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: