2009-03-31
 13:53:55

precis ätit

hur kommer det sig att man blir övermätt på pizza? fyfan jag blev så jävla mätt att jag skulle kunna spy. Och jag åt inte ens hela pizzan. förstår mig inte på folk som kan göra det. Hur gör ni?

Jag tänkte gå härifrån klockan halv 3 för att ta mej bor till Skärholmen för att träna mitt knä med min PT. Jag fick ju en ny övning förra veckan som jag kände av dirkt fick världens träningsverk i rumpan. Jag kunde seriöst inte göra nånting.
Imorgon ska jag börja simma igen efter att varit sjuk i två veckor, och det lär också bli jobigt, skulle behöva en rktigt bra PT som körde mej ordentligt så att jag nån gång kommer iform.
men jag kan ju börja med att sluta äta godis, och äta så mycket kalorier. hur mycket kalorier ska man äta per dag? kanske 2000? då kan jui jag äta 1500kalorier per dag så kianske jag kommer iorm snart. men det vet man ju aldrig.
Om det är nån som är bra på det här så ber jag er att ringa elr smsa på nummer 0706055797. Det skulle vara grymt bra.

OH GUD vad tött jag är idag också skit, och jag ska bort ikväll, funderar på att ändra det elr vad sägs som att bara slappna av och snacka itele ?:s

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: