2009-03-31
 10:20:27

Morgon

Jag sitterjust nu på praoen och typ har grymt ont i min arm,har just tagit spruta och armen typ krampar. Jag skriver mer om hockey matchen ikväll för att datan dampade igår kväll så jag tittade på färjan och sedan tonårsliv. Jag har fått massa sår på fingrarna, börjat drömma massa konstiga mardrömar och allt är konstigt. Men det funkar.

Jag vet ej vad jag ska skriva för jag har grymt ont men ska träna idag det vet jag iallafall. Sedan blir det hem till Ingela ikväll med mamma,mormor och min två mostrar. Detta är även minn sista prao dag här på Mäklarringen och detta har varit intressanta dagar och allt. Idag var även hon som sitter vi detta kontor här Gerd, det var trevligt att få ansiktet på ett namn. det har bara gått 25min sen jag kom och tiden går riktigt väldigt långsamt enligt mej. Men nu ska jag in på facebook.

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: